Hoe maak ik een checklist aan?

we call it MAGIC! ๐ŸŽ‰

Lorenzo Zuppelli avatar
Geschreven door Lorenzo Zuppelli
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Waarom zijn checklists eigenlijk zo nuttig? Je ziet in รฉรฉn oogopslag waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Als je de checklists goed gebruikt, krijg je veel meer gedaan en verminder je bovendien de werkdruk en krijg je meer rust in je hoofd.

Hoe maak ik een checklist aan?

  1. Klik op 'Een taak toevoegen' en begin met het vullen van je checklist.

  2. Je kan zoveel checklists toevoegen als je wilt. Klik aan de rechter kant op het plusje om een nieuwe checklist toe te voegen.

  3. Geef iedere checklist een unieke naam, dit is wel zo makkelijk voor de onderlinge communicatie.

  4. Je kan eerder gebruikte checklisten hergebruiken. Selecteer een checklist zie hoe alle items automatisch worden meegenomen. Zo kan je dus heel makkelijk templates maken. Deze functionaliteit is alleen beschikbaar via de web omgeving.

  5. Als je meerdere lange checklists hebt, dan kan je checklists inklappen. Zo houdt je het overzicht. Iedere gebruiker kan een checklist inklappen. De weergave is voor iedere gebruiker weer anders.

  6. Klik op 'Aanmaken' en afvinken maar! โœ…

Hoe kan ik in รฉรฉn keer een hele lijst inladen?

In het GIF'je hieronder zie je een voorbeeld. We hebben ook even alle stappen uitgeschreven, wel zo makkelijk:

  1. Kopieer een willekeurige lijst vanuit een offerte-regel, bulletpoints vanuit een e-mail of een excel kolom. Iedere willekeurige lijst die je kan kopiรซren kan je plakken in Woub.

  2. Plak de gehele lijst onder elkaar in een lege item.

  3. Klik op 'Item toevoegen' and... we call it MAGIC! ๐Ÿ˜Ž๐ŸŽ‰

Was dit een antwoord op uw vraag?